Latest posts

Wymieniasz piastę w Audi 100 lub A6 C4?

Kiedy masz w rękach samochód z duszą — jak Audi 100 czy legendarne A6 C4 — nie montujesz byle czego. Wybierasz części do klasycznych samochodów, które będą godne tej konstrukcji. 

JP GROUP przygotowało piastę koła specjalnie dla takich maszyn. Solidna, dopasowana, bez łożyska (żebyś mógł dobrać dokładnie takie, jak lubisz) i gotowa, by dać drugie życie Twojemu Audi.

Montaż krok po kroku

  1. Unieś tył auta — lewarek, podstawki, rękawice, czysty garaż… i moment skupienia.
  2. Zdejmij koło
  3. Zdemontuj zacisk hamulcowy
  4. Zdejmij tarczę (jeśli trzeba) — jeszcze chwila i dojdziesz do sedna.
  5. Odkręć starą piastę — pewnie z oporem, z lekkim jękiem rdzy… jakby wiedziała, że ustępuje miejsca czemuś lepszemu.
  6. Wyczyść powierzchnię montażową
  7. Zamontuj nową piastę JP GROUP. Klik.
  8. Złóż wszystko – tarcza, zacisk, koło. 

Gotowe. Możesz z dumą odsunąć lewarek i... uśmiechnąć się. Bo właśnie zrobiłeś coś, czego nie da się kupić w ASO – uczyniłeś klasyka lepszym niż był wczoraj.

Do jakich modeli Audi pasuje ta piasta koła, nr OEM: 4A0501653C AUDI, 4A0501653C VAG?

Modele:

  • Audi 100 C4(1990–1994)
    Wersje sedan i kombi (Avant)
    Silniki: 2.0, 2.3, 2.4D, 2.5TDI, 2.6, 2.8, 4.2
  • Audi A6 C4(1994–1997)
    Również sedan i kombi
    Silniki: od 1.8 do 4.2 V8, diesel i benzyna

To wszystko z tylną osią, z pięcioma otworami mocującymi koło, do aut z hamulcami tarczowymi z tyłu.

Piasta koła do Audi A6, 100

Bo jeśli kochasz swoje Audi, to nie kupujesz przypadkowych części. JP GROUP? Duńska robota, znana i szanowana wśród tych, którzy przy klasykach nie chodzą na skróty.  Ta piasta? Prosta, solidna, dokładnie taka, jakiej potrzeba – żadnych bajerów, żadnych kompromisów.

Leave a comment