Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Zależy nam, abyś był zadowolony z zakupionych produktów. Jeśli jednak zdecydujesz się zwrócić towar – poniżej znajdziesz najważniejsze informacje.

1. Prawo odstąpienia od umowy

Jeśli jesteś konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z Twoją działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla Ciebie charakteru zawodowego – przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (np. przez Internet), bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

2. Jak odstąpić od umowy?

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy: 
-poinformuj nas o swojej decyzji, np. mailowo lub listownie, wysyłając formularz odstąpienia od umowy (możesz skorzystać z naszego wzoru lub napisać własne oświadczenie), 
-odeślij zwracany produkt niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu.

3. Koszty zwrotu

Koszt odesłania towaru ponosi klient. Jeżeli odstąpisz od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty najtańszego oferowanego sposobu dostawy, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Twojej decyzji. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

4. Stan zwracanego towaru

Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (np. używanie produktu jak własnego po jego otrzymaniu).

5. Wyjątki od prawa odstąpienia

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, m.in. w przypadku:
-produktów wykonanych na indywidualne zamówienie,
-produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą
zostać zwrócone ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
-nagrań dźwiękowych/wizualnych lub oprogramowania komputerowego, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

6. Reklamacje

Jeśli produkt okaże się wadliwy – przysługuje Ci prawo do reklamacji z tytułu rękojmi (na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym). Skontaktuj się z nami, opisując problem – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

7. Dane kontaktowe

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji – skontaktuj się z nami:

J.B. CLASSIC SP. Z O.O.
Poligonowa 35A
20-817 Lublin
e-mail: sklep@jbclassic.pl
telefon: 691 429 797